lørdag 18. september 2010

Resultat fra treff 15.september

Onsdag var jeg på treff på Familieskatter igjen. Denne gangen var det fullt hus, og stemningen var på topp. Min kreativitet var derimot ikke på topp denne dagen, så det gikk treigt, og følte eg satt mesteparten av tiden og knotet, men fikk nå laget noen ting.....
Fyrstikkesker dekorert til jul:
To enkle vintage julekort inspirert av Kari fra North Star Stamps:


Kort laget med digistempel fra Kenny K:
Resten av tiden på treffet gikk med til å lage en haug med til & fra lapper til årets julegaver, men de har jeg ikke fått tatt bilde av ennå.














5 kommentarer:

  1. Ååå så fine...Bare elsker de vintage kortene...:o)

    Kenny kortet sier jo i seg selv...Drit kult, og fyrstikkeskene var jo bare råå...:o)

    SvarSlett
  2. Åååååååååååååååååå....du er så flink Katrine :)

    Jeg digger det du lager :)

    SvarSlett
  3. Hei Kathrine,kort og esker er like flotte her som i virkeligheten.Og syns jo egentlig at du hadde en høy produksjon med tanke på all masingen fra oss andre ;-)) Tusen takk for koselig treff. Har funnet noen av Kenny K som jeg skal ha med på papirfesten og kose meg med.. De hadde mye lekkert... Snakkes

    SvarSlett
  4. tøff fyrstikk eske, kanskje jeg skal prøve meg på noe sånt:) men fallt pladask for stemplene på julekortene! kjempe fine:) gleder meg til å begynne på julekortene jeg også;)

    -elisa

    SvarSlett
  5. Mye lekkert. Og eg må si du lager de lekreste swirlene. Vi får ta et lynkurs på papirfesten:)

    SvarSlett